Na 25 jaar in loondienst kreeg ik te maken met een burn-out. Dat was het kantelpunt waarop ik besefte: HR moet anders. Minder procedures, meer focus op mensen. Werkgeluk is geen luxe, maar een noodzaak – zowel voor medewerkers als voor de organisatie.
Vandaag help ik KMO’s bouwen aan een duurzaam HR-beleid dat werkt. Geen wollige theorie, maar concrete acties die jouw bedrijf vooruithelpen.